Професійна організація офісного переїзду - блог GLC
Обрати сторінку

Послуги офісного переїзду користуються постійним переїздом. Це відбувається коли компанія розширює свій бізнес, перепрофільовано або оптимізує витрати в зв'язку з кризою і карантинними обмеженнями, що торкнулися практично всіх галузей народного господарства і сфер діяльності. Незалежно від причин офісного переїзду, основним завданням стає правильна організація процесу. Важливо, укластися в максимально стислі терміни, і не допустити тривалого простою в діяльності компанії.

Основні етапи

Щоб впоратися з поставленими завданнями по офісному переїзду необхідно скласти детальний та поетапний план, узгодити всі його пункти з замовником. Після цього залишається точно дотримуватися порядку виконання робіт і не порушувати встановлені терміни. Ось перелік основних етапів надання послуг при офісному переїзді.

  1. Аналіз обсягу майбутніх робіт і майна, що перевозиться.
  2. Узгодження оптимальних термінів.
  3. Підбір вантажного транспорту.
  4. Складання кошторису та узгодження його з замовником.
  5. Підписання договору, із зазначенням всіх важливих моментів - перелік робіт, терміни, вартість, умови оплати, матеріальна відповідальність, який транспорт буде задіяний, кількість персоналу та інше.
  6. Підготовчий етап - відключення оргтехніки, упаковка майна та документації, розбирання великогабаритних меблів, маркування;
  7. Подача транспорту і завантаження з дотриманням правил розміщення і фіксації.
  8. Безпечне транспортування до місця призначення.
  9. Вивантаження і доставка в нове офісне приміщення.
  10. Розпакування, збірка меблів, установка на постійне місце, комутація та підключення ПК і оргтехніки.

Дана схема дозволяє організувати офісний переїзд в оптимальні терміни, без великих перерв у діяльності компанії і з мінімальними витратами.

 

Переваги мувінгових і вантажно-транспортних підприємств

Як показує практика, офісний переїзд силами власних співробітників не завжди виправданий, і не є оптимальним рішенням. Це пояснюється відсутністю необхідного досвіду, чи не знанням основних особливостей даного процесу, а також необхідністю в робочий час використовувати його не за прямим призначенням, тобто не продуктивно. До того ж компанія може не мати в наявності відповідний транспорт, як за технічними характеристиками, так і по його кількості. Тому краще звертатися до професіоналів - в мувінгові або логістичні компанії, які спеціалізуються на наданні послуг з офісного переїзду.

Перевагами такого рішення є:

  • Надання повного комплексу послуг «під ключ»;
  • Складання плану виконання робіт і суворе відповідність йому;
  • Гарантія якості та збереження речей, меблів і оргтехніки;
  • Підбір оптимального вантажного автомобіля з урахуванням багатьох факторів - необхідної вантажопідйомності і обсягу, наявності спеціальних пристосувань і пристроїв (наприклад, для перевезення меблів, великогабаритних і важких сейфів, склопакетів і так далі), можливості вільного під'їзду і паркування, наявність або відсутність перешкод, у вигляді арок при в'їзді на подвір'я, тунелів, низько звисаючих електропроводів, газопроводу та багато іншого;
  • Упаковка майна може бути виконана з повним або частковим розбиранням великогабаритних меблів, і з використанням спеціальної упаковки і тари;
  • При необхідності всі роботи можуть виконуватися у вихідні та святкові дні, а також у нічний час, щоб не зупиняти робочі процеси;
  • Всі роботи виконуються оптимальною кількістю персоналу, що забезпечує максимальну взаємодію між співробітниками і зменшує витрати;
  • Прозора і зрозуміла схема ціноформування.

У ВАС З'ЯВИЛИСЯ ПИТАННЯ?

задайте їх менеджеру