«Ми створюємо нову, високоефективну та відкриту логістичну мережу. Підключаємо вантажівки до інтернету, що робить їх мобільними елементами логістичної мережі, підключеної до Центру обробки даних», - прокоментував випробування Вольфганг Бернхард. влади. У режимі реального часу вони отримують інформацію про стан тягача та напівпричепа, трафік та погодні умови, наявність парковок та станцій технічного обслуговування на трасі, зонах відпочинку та багато іншого». За словами випробувачів, поєднання безтісного режиму та ручного управління може на сім відсотків зменшити витрату палива і вдвічі скоротить простір, що займає, на дорозі. Одночасно підвищується безпека дорожнього руху. Концепція безпілотних автоперевезень, яку німецький концерн реалізує з 2013 року, має назву Mercedes-Benz Trucks Highway Pilot Connect. Вона має на увазі підключення всіх вантажівок до інтернету та автоматизацію управління ними з сервера. - GLC - Grand Logistics Company
Обрати сторінку

«Ми створюємо нову, високоефективну та відкриту логістичну мережу. Підключаємо вантажівки до інтернету, що робить їх мобільними елементами логістичної мережі, підключеної до Центру обробки даних», - прокоментував випробування Вольфганг Бернхард. влади. У режимі реального часу вони отримують інформацію про стан тягача та напівпричепа, трафік та погодні умови, наявність парковок та станцій технічного обслуговування на трасі, зонах відпочинку та багато іншого». За словами випробувачів, поєднання безтісного режиму та ручного управління може на сім відсотків зменшити витрату палива і вдвічі скоротить простір, що займає, на дорозі. Одночасно підвищується безпека дорожнього руху. Концепція безпілотних автоперевезень, яку німецький концерн реалізує з 2013 року, має назву Mercedes-Benz Trucks Highway Pilot Connect. Вона має на увазі підключення всіх вантажівок до інтернету та автоматизацію управління ними з сервера.

«Ми створюємо нову, високоефективну та відкриту логістичну мережу. Підключаємо вантажівки до інтернету, що робить їх мобільними елементами логістичної мережі, підключеної до Центру обробки даних», - прокоментував випробування Вольфганг Бернхард. влади. У режимі реального часу вони отримують інформацію про стан тягача та напівпричепа, трафік та погодні умови, наявність парковок та станцій технічного обслуговування на трасі, зонах відпочинку та багато іншого».
За словами випробувачів, поєднання безтілесного режиму і ручного управління може на сім відсотків зменшити витрату палива і вдвічі скоротить займане простір на дорозі. Одночасно підвищується безпека дорожнього руху.
Концепція безпілотних автоперевезень, яку німецький концерн реалізує з 2013 року, називається Mercedes-Benz Trucks Highway Pilot Connect. Вона має на увазі підключення всіх вантажівок до інтернету і автоматизацію управління ними з сервера.