Як знайти постійного партнера за експедированням грузів - блог GLC
Обрати сторінку

Компанії, що працюють у сфері грузоперевезень, у більшості випадків шукають повний комплекс послуг, за доставкою товару. Крім транспортування, сюда входить страхування, документальний супровід, митне оформлення, Підбір оптимального маршруту, обробка збірних замовлень на консолідаційних складах, експедирування вантажів. Наприклад, Гранд Лоджистікс Компані здійснює міжнародні перевезення будь-яких вантажів «під ключ», і експедирування доставки є одним з ключових напрямків діяльності.

Особливості надання послуги

Завдяки ефективності та прозорості схеми взаємодії з клієнтом, послуга експедирування вантажів користується постійним попитом. Це пояснюється тим, що вона дозволяє вирішити відразу кілька важливих завдань за прийнятними ставками.

  1. Здійснювати контроль за вантажем, товаром або особистими речами в режимі 24/7, за допомогою свого смартфона, ноутбука або ПК.
  2. Забезпечити повний документальний супровід, включаючи проходження митних процедур, відповідно до встановлених норм і вимог чинного законодавства.
  3. Прискорити процес транспортування і гарантувати точне дотримання термінів.
  4. Мінімізувати супутні витрати.

Це досягається за рахунок того, що всі операції виконують кваліфіковані фахівці, що мають великий досвід роботи в цій сфері діяльності, плюс застосування готових і нестандартних рішень. Такий підхід дозволяє домогтися 100% позитивного результату.

Що включають і як реалізовуються транспортно-експедиторські послуги

Експедиція вантажів - це комплекс заходів, спрямованих на забезпечення безпеки транспортування і на оптимізацію процесу. Для цього достатньо повідомити менеджеру точку і адреса прибуття, тип перевезених товарів, загальну масу, обсяг, страхову та фактичну вартість, наявність особливих умов і побажань. Після узгодження всіх тонкощів і нюансів, а також вартості послуг укладається договір. На підставі цього документа, виписується довіреність на співробітника логістичної компанії. В його обов'язки входить:

  • Вибір найбільш відповідного варіанту доставки - автомобільним, водним, повітряним транспортом або комбінована (мультимодальне) перевезення збірних вантажів, а також негабаритних і небезпечних;
  • Розробка оптимального маршруту;
  • Підбір транспорту;
  • Контроль за правильністю упаковки, розміщення і кріплення транспортуються речей;
  • Забезпечення належного захисту і охорони;
  • Оформлення необхідної документації;
  • Взаємодія з регулюючими і контролюючими інстанціями;
  • Коректне заповнення всіх декларацій і накладних;
  • Перевірка стану вантажу в процесі транспортування;
  • Спілкування з дорожньою поліцією і митниками.

Повноваження представника логістичної компанії, закінчуються після прибуття і розвантаження продукції за адресою призначення, передачі його одержувачу, підписання необхідних документів та інформування замовника.

Ефективні способи пошуку постійного партнера

Транспортні підприємства, які здійснюють вантажоперевезення по Україні і за межами країни, рано чи пізно задається питанням, як знайти постійних замовників. Фахівці GLC вирішили поділитися деякими своїми секретами, по залученню нових клієнтів і подальшу взаємодію з ними. Як показує багаторічний досвід роботи, більшість способів, описаних у книгах з маркетингу і на бізнес-семінарах, виявляються або малоефективними або вимагають серйозних фінансових витрат і тривалого часу для реалізації.

Для тих, хто хоче розширювати свій бізнес в сфері логістики, слід активніше співпрацювати з транспортними біржами. Даний спосіб залучення вантажовідправників є найбільш ефективним, так як бізнес все більше використовує можливості інтернет ресурсів, в якості одного з основних інструментів. Це дає можливість заявити про свою логістичної компанії, а також рекламувати послуги, що надаються, самостійно знаходити вантажі, зворотні або попутні завантаження, додати парк транспортних засобів, в бази даних.

Другий ефективний спосіб - це участь в тендерах і інтернет-аукціонах. Тут ймовірність співпраці з представниками великого бізнесу набагато вище. А це часто стає початком тривалих партнерських відносин. Також експерти радять проявляти більше активності в соцмережах, просувати послуги в пошукових системах, на тематичних сайтах, спеціалізованих порталах. При цьому бажано орієнтуватися на укладання договорів з промисловими підприємствами, торговими фірмами і організаціями, яким регулярно потрібні вантажоперевезення по Україні і доставка різної продукції по всьому світу.

У ВАС З'ЯВИЛИСЯ ПИТАННЯ?

задайте їх менеджеру